1. خانه
  2. نامه استاد
  3. همه‌ی ادیان آسمانی، جهانی آرام را پس از ظهور منجی مژده داده‌اند!

همه‌ی ادیان آسمانی، جهانی آرام را پس از ظهور منجی مژده داده‌اند!

ای‌ مردم جهان! خداوند در کتب‌ آسـمانی‌ خویش‌ مژده آینده‌ای‌ را داده اسـت‌ که‌ در آن هیچ‌ فقر، بیماری‌، ترس، ناامیدی‌، غم‌، اضـطراب و هیچ‌ جنگ‌ و اختلافی‌ وجود ندارد؛ آینده‌ای‌ شـاد، آرام، سـلامت‌، در اوج امنیت‌ و مهربانی‌ و ثروت در انتظار ماست‌. این‌ آینده فقط‌ و فقط‌ به‌ دست‌ موعود همه‌ ادیان و منجی‌ همه‌ انسان‌ها ساخته‌ می‌شود.

علت‌ عدم‌تحقق‌ چنین‌ ســعادتی‌، دوری‌ ما از خداوند و بی‌فکری‌ و غفلت‌ ما نســبت‌ به‌ موعود همه‌ ادیان اســت‌. همچنین‌ تنبلی‌ و بی‌حوصـلگی‌ ما نسـبت‌ به‌ ایجاد شـرایط‌ ظهور منجی‌، موجب‌ دور شـدن ما از این‌ آینده قطعی‌ و روشـن‌ اسـت‌. اعتماد بی‌جا به‌ راهکارها و فرمول‌هایی‌ که‌ دانشـمندان و مدیران نالایق‌ و جاهل‌، موجب‌ محرومیت‌ ما از آینده خوب خدایی‌ و تمدن درخشـان انسـانی‌ شـده اسـت‌. این‌ مدیران و دانشـمندان جز به‌ منافع‌ خودشـان به‌ هیچ‌ چیز دیگری‌ فکر نمی‌کنند و نسـبت‌ به‌ مصـلحت‌ و سـعادت همه‌ مردم دنیا غافل‌ و بی‌تفاوت هسـتند. اگر ما صــادق هســتیم‌ که‌ آرزوی‌ ســعادت همه‌ مردم جهان را داریم‌ و همه‌ مردم کره زمین‌ را مانند اعضــای‌ خانواده خودمان دوســت‌ داریم‌ و همچنین‌ طالب‌ حقیقی‌ ســعادت و ســلامت‌ برای‌ همه‌ مردم جهان هســتیم‌، راهی‌ جز وحدت و همدلی‌ و کنارگذاشتن‌ اختلافات مذهبی‌ و نژادی‌ نداریم‌. همه‌ ما باید از صمیم‌ قلب‌ و با بالاترین‌ دلتنگی‌ نسبت‌ به‌ پدر آسمانی‌ خویش‌ و منجی‌ دنیا، دعا کنیم‌ تا خداوند لیاقت‌ حضور او را به‌ ما عنایت‌ فرماید.

مسـلم‌ اسـت‌ اگر خدای‌ مهربان در درون قلب‌ ما، صـداقت‌ و آمادگی‌ و در اعمال ما، رفتار و همدلی‌ و رفتار مناسـب‌ برای‌ پذیرش منجی‌ را ببیند، حتما او را به‌ همه‌ مردم جهان هدیه‌ خواهد داد.

پس‌ بیایید تنبلی‌، بی‌حوصــلگی‌، اختلافات و تعصــبات را کنار بگذاریم‌ و اگر چنین‌ آینده زیبایی‌ را دوســت‌ داریم‌ حرکت‌ کرده و برای‌ رسیدن به‌ آن قیام کنیم‌.

کجاست‌ آنکه‌ فرشتگان پاك و معصوم خدا را که‌ شاهد اعمال و اخلاق ناپسند انسان‌ها و ظلم‌ و تجاوز و فساد آن‌ها هستند، نجات دهد؟

کجاست‌ آنکه‌ کره زمین‌، آب، هوا و خشکی‌ آن را که‌ به‌ دست‌ بشر پر از آلودگی‌ و فساد شده نجات دهد؟ کجاست‌ آنکه‌ همه‌ جای‌ زمین‌ را آباد و پرنعمت‌ خواهد کرد؟

کجاسـت‌ آنکه‌ درهای‌ جهنم‌ دنیایی‌ و آخرتی‌ را بر روی‌ همه‌ انسـان‌ها می‌بندد و درهای‌ رحمت‌ و بهشـت‌ دنیایی‌ و آخرتی‌ را بر روی‌ آنان می‌گشاید.

کجاست‌ کسی‌ که‌ با آمدن او همه‌ فقرا از فقر و همه‌ بیماران از بیماری‌ و درد نجات می‌یابند؟ کجاست‌ کسی‌ که‌ با آمدن او دیگر گرسنه‌ای‌ بر روی‌ زمین‌ پیدا نمی‌شود.

کجاست‌ کسی‌ که‌ با آمدنش‌ همه‌ مرده‌ها در برزخ خوشحال می‌شوند.

کجاست‌ آنکه‌ همه‌ انبیاء و پیروانشان و همه‌ دوستان خدا قرن‌هاست‌ انتظار او را می‌کشند؟ کجاست‌ کسی‌ که‌ با آمدنش‌ همه‌ غریبان عالم‌ به‌ وطن‌ و خانواده‌شان باز می‌گردند؟ کجاست‌ کسی‌ که‌ با آمدنش‌ همه‌ اسیران و زندانیان آزاد می‌شوند؟

کجاست‌ آنکه‌ با آمدنش‌ هیچ‌ بدهکار و مقروضی‌ بر روی‌ زمین‌ وجود نخواهد داشت‌؟ کجاست‌ آنکه‌ با آمدنش‌ بر روی‌ زمین‌ هیچ‌کسی‌ بدهکار و مقروض نخواهد بود؟

کجاست‌ کسی‌ که‌ با آمدنش‌ همه‌ کینه‌ها، حسادت‌ها و مقایسه‌های‌ جهنمی‌ از بین‌ می‌روند.

اشتراک گذاری در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *